menusearch
almiki.ir

مشاور حقوقی به ایرانیان مقیم آمریکا، کانادا، اروپای غربی، حوزه خلیح، کشورهای آسیای میانه، شرق دور...

جستجو
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۶:۴۶
تهاتر امالک داخل ایران با امالک در خارج ایران خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم خارجخدمات و مشاوره حقوقی به ایرانیان مقیم کاناداinfo@almiki.ir , alintran3@gmail.com22054611 - 26207185واتساپ – تلگرام – ایمو .. 09120367194آدرس ما : تهران – پارک ملت خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم امارات متحده عربی خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم کشورهای حوزه خلیج فارسخدمات حقوقی به خارجیان مقیم ایران خدمات حقوقی به ایرانیان و تجار مقیم چینخدمات و مشاوره به اتباع افغانستانی در ایران و خارج خدمات حقوقی به ایرانیان و تجار مقیم ترکیه خدمات حقوقی به ایرانیان و تجار کشورهای آسیای میانه ما دفتر حقوقی در تهران برای همه ایرانیان مقیم خارج و تجار ایرانی هستیم گروه مخصوص مشاوره و خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم جمهوری آذربایجانمرکز ترجمه الفبا aleifba.ir دعوت از شرکتهای حقوقی، وکلا، مشاورین حقوقی از سراسر کشور(از همه استانها)دعوت به دورکاری در زمینه های مختلف دعوت از شرکتهای حقوقی، وکلا، مشاورین حقوقی ایرانیان مقیم خارج (از همه کشورها) مشاوره حقوقی در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، .. مرکز مشاوره حقوقی برای ایرانیان مقیم انگلیس ( شامل کشورهای بریتانیای کبیر)
۱۴۰۱/۹/۵ شنبه
(0)
(0)
مشاور حقوقی به ایرانیان مقیم آمریکا، کانادا، اروپای غربی، حوزه خلیح، کشورهای آسیای میانه، شرق دور...
 مشاور حقوقی به ایرانیان مقیم آمریکا، کانادا، اروپای غربی، حوزه خلیح، کشورهای آسیای میانه، شرق دور...

خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم خارج از کشور

با توجه به اینکه بسیاری از هموطنان محترم در خارج از کشور اقامت دائم یا موقت دارند و از طرفی در کشور عزیزمان ایران وابستگی عاطفی و مالی دارند، در این راستا ممکن است نیازمند پیگیری و دریافت خدمات حقوقی به یک مشاور حقوقی با تجربه نیاز داشته باشند. دعاوی مرتبط با خانواده، ارث و مطالبات مالی در ایران از جمله شایعترین موضوعات و مشکلاتی است که بسیاری از ایرانیان مقیم خارج از کشور با آنها درگیرند.

شرکت بین المللی الفبای ویرا با سالها تجربه در زمینه مشاوره حقوقی و خدمات حقوقی و داشتن کادر مجرب متعدد قبول دعاوی حقوقی و کیفری در ارتباط با املاک و موارد مختلف و... را به هموطنان خود که در خارج از کشور اقامت دارند ارائه میدهد.

 

دعاوی ملکی به ایرانیان مقیم خارج

قبول دعاوی حقوقی و کیفری در ارتباط با املاک و موارد مختلف

ایرانیان مقیم خارج از کشور جهت اداره اموال و املاک خود و نیز جهت دریافت مشاوره حقوقی در زمینه قراردادهای خود میتواند با مختصصین دعاوی ملکی و قراردادهای دفتر شرکت بین المللی الفبای ویرا در تماس و ارتباط باشند.دفتر وکالت الفبای ویرا با تجربیاتی که در زمینه ارائه خدمات و مشاوره به ایرانیان مقیم خارج از کشور دارد و نیز با آگاهی و اشراف به قوانین کشور ایران پاسخگوی نیاز های شما عزیزان در این زمینه خواهد بود.

مشاوره حقوقی به ایرانیان مقیم خارج کشور

مشاوره حقوقی به صورت آنلاین و از طریق شبکه های اجتماعی

ایرانیان عزیز مقیم خارج از کشور که نیازمند مشاوره حقوقی و دریافت خدمات حقوقی می‌باشند از طریق اقوام، دوستان یا تماس مستقیم با تلفن های معرفی شده در سایت و همچنین راه های ارتباطی از طریق شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
مشاوره رایگان
مشاوره تلفنی و تلگرام و واتساپی و..