menusearch
almiki.ir

ثبت شرکت برای اتباع خارجی در ایران و ثبت شرکت برای اتباع ایرانی در خارج

جستجو
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۷:۷:۱۹
تهاتر امالک داخل ایران با امالک در خارج ایران خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم خارجخدمات و مشاوره حقوقی به ایرانیان مقیم کاناداinfo@almiki.ir , alintran3@gmail.com22054611 - 26207185واتساپ – تلگرام – ایمو .. 09120367194آدرس ما : تهران – پارک ملت خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم امارات متحده عربی خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم کشورهای حوزه خلیج فارسخدمات حقوقی به خارجیان مقیم ایران خدمات حقوقی به ایرانیان و تجار مقیم چینخدمات و مشاوره به اتباع افغانستانی در ایران و خارج خدمات حقوقی به ایرانیان و تجار مقیم ترکیه خدمات حقوقی به ایرانیان و تجار کشورهای آسیای میانه ما دفتر حقوقی در تهران برای همه ایرانیان مقیم خارج و تجار ایرانی هستیم گروه مخصوص مشاوره و خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم جمهوری آذربایجانمرکز ترجمه الفبا aleifba.ir دعوت از شرکتهای حقوقی، وکلا، مشاورین حقوقی از سراسر کشور(از همه استانها)دعوت به دورکاری در زمینه های مختلف دعوت از شرکتهای حقوقی، وکلا، مشاورین حقوقی ایرانیان مقیم خارج (از همه کشورها) مشاوره حقوقی در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، .. مرکز مشاوره حقوقی برای ایرانیان مقیم انگلیس ( شامل کشورهای بریتانیای کبیر)
۱۴۰۱/۹/۲۰ یکشنبه
(0)
(0)
ثبت شرکت برای اتباع خارجی در ایران و ثبت شرکت برای اتباع ایرانی در خارج
ثبت شرکت برای اتباع خارجی در ایران و ثبت شرکت برای اتباع ایرانی در خارج

ارائه خدمات تجاری به ایرانیان مقیم خارج از کشور

شرکت بین المللی الفبای ویرا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه مشتریان خارجی ( اتباع خارجه ) و ایرانیان مقیم در خارج از کشور، توسط جمعی از کارشناسان و متخصصان در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه تجارت بین المللی و ارائه خدمات تجاری به ایرانی های مقیم در خارج از کشور را دارد.


ما دفتر تجاری شما در ایران می‌توانیم باشیم (مخصوص ایرانیان مقیم خارج و شرکتهای خارجی که مایل به فعالیت تجاری در ایران هستند)

We can be your office and business representative in Iran (especially for Iranians living abroad and foreign companies that want to do business in Iran)


ارائه خدمات تجاری به شرکت های خارجی

اگر شما نیز قصد تجارت با افراد خارجی را دارید یا مهمانی دارید که برای انجام امور تجاری و کاری قصد سفر به ایران را دارد شرکت بین المللی الفبای ویرا شما را در این امر کمک و راهنمایی میکند، یکی از خدمات این مجموعه مشاوره و ارائه خدمات تجاری به شرکت های خارجی و افرادی که در خارج از کشور زندگی میکنند است.

در اين همياري چتر امنيت و اطمينان خاطر بر کليه روابط تجاري شما سايه انداز خواهد بود. ما با ارائه خدمات مشاوره اي و حقوقي تخصصي به شما همواره حقوق شما را تضمين کرده و به شما اين اطمينان خاطر را مي دهيم که حق را مي شود محافظت نموده و در جريان رسيدگي آنرا احقاق نمود.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
مشاوره رایگان
مشاوره تلفنی و تلگرام و واتساپی و..