menusearch
almiki.ir

مرکز مشاور حقوقی به ایرانیان و تجار ایرانی مقیم عراق

جستجو
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۲۴:۴۵
تهاتر امالک داخل ایران با امالک در خارج ایران خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم خارجخدمات و مشاوره حقوقی به ایرانیان مقیم کاناداinfo@almiki.ir , alintran3@gmail.com22054611 - 26207185واتساپ – تلگرام – ایمو .. 09120367194آدرس ما : تهران – پارک ملت خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم امارات متحده عربی خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم کشورهای حوزه خلیج فارسخدمات حقوقی به خارجیان مقیم ایران خدمات حقوقی به ایرانیان و تجار مقیم چینخدمات و مشاوره به اتباع افغانستانی در ایران و خارج خدمات حقوقی به ایرانیان و تجار مقیم ترکیه خدمات حقوقی به ایرانیان و تجار کشورهای آسیای میانه ما دفتر حقوقی در تهران برای همه ایرانیان مقیم خارج و تجار ایرانی هستیم گروه مخصوص مشاوره و خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم جمهوری آذربایجانمرکز ترجمه الفبا aleifba.ir دعوت از شرکتهای حقوقی، وکلا، مشاورین حقوقی از سراسر کشور(از همه استانها)دعوت به دورکاری در زمینه های مختلف دعوت از شرکتهای حقوقی، وکلا، مشاورین حقوقی ایرانیان مقیم خارج (از همه کشورها) مشاوره حقوقی در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، .. مرکز مشاوره حقوقی برای ایرانیان مقیم انگلیس ( شامل کشورهای بریتانیای کبیر)
۱۴۰۱/۹/۲۲ سه شنبه
(0)
(0)
مرکز مشاور حقوقی به ایرانیان و تجار ایرانی مقیم عراق
 مرکز مشاور حقوقی به ایرانیان و تجار ایرانی مقیم عراق

صادرات کالا از ایران به کشور همسایه

از پر سودترین تجارت ها میتوانیم تجارت با کشورهای همسایه را نام ببریم، در تجارت با کشورهای همسایه، نزدیکی مرزها باعث کاهش هزینه‌های حمل و نقل می‌شود. به همین دلیل کشورهای همسایه اصلی‌ترین مقاصد صادرات کالا از ایران به حساب می‌آیند.


صادرات کالا به کویت، دبی، ترکیه، عمان، صادرات به عراق و روسیه سهم زیادی از صادرات سالیانه ایران را شامل می‌شود. صادرات به طرق مختلفی صورت می‌گیرد، از جمله صادرات زمینی (جاده‌ای) کالا، صادرات از مرزهای آبی، صادرات هوایی، صادرات از مناطق آزاد و...

 

تجار ایرانی که کارت بازرگانی دارند، می‌توانند اقدام به صادرات کالا از مناطق آزاد کنند. این تجار موظف هستند که برای صادرات از مناطق آزاد، مطابق با قوانین و شروط واردات و صادرات از مناطق آزاد که توسط اداره گمرک تعیین می‌شود، عمل کنند. تاجری که اقدام به صادرات از مناطق آزاد می‌کند، در صورت داشتن کارت بازرگانی و مجوزهای لازم برای فعالیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری مشمول معافیت از مالیات می‌شود.

 

خدمات تجاری به کشور همسایه

شرکت بین المللی الفبای ویرا خدمات تجاری از مبدا تا مقصد شامل خرید، حمل و نقل، گمرگ، تحویل انبار و بیمه و.... به کشورهای همسایه ایران را دارد، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ثبت شده بروی سایت در ارتباط باشید.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
مشاوره رایگان
مشاوره تلفنی و تلگرام و واتساپی و..