menusearch
almiki.ir

خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم خارج

جستجو
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۷:۷:۱۹
تهاتر امالک داخل ایران با امالک در خارج ایران خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم خارجخدمات و مشاوره حقوقی به ایرانیان مقیم کاناداinfo@almiki.ir , alintran3@gmail.com22054611 - 26207185واتساپ – تلگرام – ایمو .. 09120367194آدرس ما : تهران – پارک ملت خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم امارات متحده عربی خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم کشورهای حوزه خلیج فارسخدمات حقوقی به خارجیان مقیم ایران خدمات حقوقی به ایرانیان و تجار مقیم چینخدمات و مشاوره به اتباع افغانستانی در ایران و خارج خدمات حقوقی به ایرانیان و تجار مقیم ترکیه خدمات حقوقی به ایرانیان و تجار کشورهای آسیای میانه ما دفتر حقوقی در تهران برای همه ایرانیان مقیم خارج و تجار ایرانی هستیم گروه مخصوص مشاوره و خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم جمهوری آذربایجانمرکز ترجمه الفبا aleifba.ir دعوت از شرکتهای حقوقی، وکلا، مشاورین حقوقی از سراسر کشور(از همه استانها)دعوت به دورکاری در زمینه های مختلف دعوت از شرکتهای حقوقی، وکلا، مشاورین حقوقی ایرانیان مقیم خارج (از همه کشورها) مشاوره حقوقی در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، .. مرکز مشاوره حقوقی برای ایرانیان مقیم انگلیس ( شامل کشورهای بریتانیای کبیر)
۱۴۰۱/۹/۵ شنبه
(0)
(0)
خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم خارج
خدمات  حقوقی به ایرانیان مقیم خارج

خدمات به ایرانیان خارج از کشور

ایرانیان خارج از کشور در هر نقطه از این کره خاکی که باشند با هر قومیت، زبان، فرهنگ و طرز تفکری از سرمایه های بی همانند کشورمان محسوب میشوند که به عنوان نمایندگان ایران همواره به ریشه و فرهنگ ایران پایبند هستند. با توجه به تعداد پرشمار هموطنان مقیم خارج از ایران و نیازهای گوناگون و گسترده‌ آنها جهت پیگیری کارهای خود در داخل ایران، شرکت بین المللی الفبای ویرا (بنام مرکز تجارت بین المللی الفبا) Alphabet International Trading Center (AITC) میکوشد تا ساختاری فراهم کند که به شکلی مناسب پاسخگوی درخواست های تجاری به ایرانیان خارج از کشور باشد.

 

خدمات تجاری به ایرانیان خارج از کشور

 

خدمات تجاری با ایرانیان مقیم کانادا

ارائه خدمات تجاری با ایرانیان مقیم کانادا، شرکت بین المللی الفبای ویرا (بنام مرکز تجارت بین المللی الفبا) امور تجاری ایرانیان خارج از کشور را به صورت تخصصی و با بهره مندی از کادر مجرب و تراز اول کشور با آگاهی از مفاهیم پایه بازرگانی در امر تجارت و داد و ستد در سطح بین المللی انجام میدهد و آماده ارائه خدمات به هموطنان خود در کشور کانادا است.
انجام معاملات بازرگانی و داد و ستد به این منظور که در پایان معامله به سودی برسیم را تجارت می‌گویند. همواره کارشناسان شرکت بین المللی الفبا ویرا میکوشد تا شما را به اهداف تجاری خود نزدیک نماید.

 

خدمات تجاری با ایرانیان مقیم کانادا


خدمات تجاری با ایرانیان مقیم آمریکا

ارائه خدمات تجاری با ایرانیان مقیم آمریکا، شرکت بین المللی الفبای ویرا (بنام مرکز تجارت بین المللی الفبا) امور تجاری ایرانیان خارج از کشور را به صورت تخصصی و با بهره مندی از کادر مجرب و تراز اول کشور با آگاهی از مفاهیم پایه بازرگانی در امر تجارت و داد و ستد در سطح بین المللی انجام میدهد و آماده ارائه خدمات به هموطنان خود در کشور آمریکا است.

خدمات تجاری با ایرانیان مقیم آمریکا


خدمات تجاری با ایرانیان مقیم انگلیس

ارائه خدمات تجاری با ایرانیان مقیم انگلیس، شرکت بین المللی الفبای ویرا (بنام مرکز تجارت بین المللی الفبا) امور تجاری ایرانیان خارج از کشور را به صورت تخصصی و با بهره مندی از کادر مجرب و تراز اول کشور با آگاهی از مفاهیم پایه بازرگانی در امر تجارت و داد و ستد در سطح بین المللی انجام میدهد و آماده ارائه خدمات به هموطنان خود در کشور انگلستان است.

خدمات تجاری با ایرانیان مقیم انگلیس


خدمات تجاری با ایرانیان مقیم آلمان

ارائه خدمات تجاری با ایرانیان مقیم آلمان، شرکت بین المللی الفبای ویرا (بنام مرکز تجارت بین المللی الفبا) امور تجاری ایرانیان خارج از کشور را به صورت تخصصی و با بهره مندی از کادر مجرب و تراز اول کشور با آگاهی از مفاهیم پایه بازرگانی در امر تجارت و داد و ستد در سطح بین المللی انجام میدهد و آماده ارائه خدمات به هموطنان خود در کشور آلمان است.

خدمات تجاری با ایرانیان مقیم آلمان


خدمات تجاری با ایرانیان مقیم ترکیه

ارائه خدمات تجاری با ایرانیان مقیم ترکیه، شرکت بین المللی الفبای ویرا (بنام مرکز تجارت بین المللی الفبا) امور تجاری ایرانیان خارج از کشور را به صورت تخصصی و با بهره مندی از کادر مجرب و تراز اول کشور با آگاهی از مفاهیم پایه بازرگانی در امر تجارت و داد و ستد در سطح بین المللی انجام میدهد و آماده ارائه خدمات به هموطنان خود در کشور ترکیه است.

خدمات تجاری با ایرانیان مقیم ترکیه


خدمات تجاری با ایرانیان مقیم دوبی

ارائه خدمات تجاری با ایرانیان مقیم دوبی، شرکت بین المللی الفبای ویرا (بنام مرکز تجارت بین المللی الفبا) امور تجاری ایرانیان خارج از کشور را به صورت تخصصی و با بهره مندی از کادر مجرب و تراز اول کشور با آگاهی از مفاهیم پایه بازرگانی در امر تجارت و داد و ستد در سطح بین المللی انجام میدهد و آماده ارائه خدمات به هموطنان خود در کشور دبی است.

خدمات تجاری با ایرانیان مقیم دبی


خدمات تجاری با ایرانیان مقیم چین

ارائه خدمات تجاری با ایرانیان مقیم چین، شرکت بین المللی الفبای ویرا (بنام مرکز تجارت بین المللی الفبا) امور تجاری ایرانیان خارج از کشور را به صورت تخصصی و با بهره مندی از کادر مجرب و تراز اول کشور با آگاهی از مفاهیم پایه بازرگانی در امر تجارت و داد و ستد در سطح بین المللی انجام میدهد و آماده ارائه خدمات به هموطنان خود در کشور چین است.

خدمات تجاری با ایرانیان مقیم چین

خدمات تجاری با ایرانیان مقیم فرانسه

ارائه خدمات تجاری با ایرانیان مقیم فرانسه، شرکت بین المللی الفبای ویرا (بنام مرکز تجارت بین المللی الفبا) امور تجاری ایرانیان خارج از کشور را به صورت تخصصی و با بهره مندی از کادر مجرب و تراز اول کشور با آگاهی از مفاهیم پایه بازرگانی در امر تجارت و داد و ستد در سطح بین المللی انجام میدهد و آماده ارائه خدمات به هموطنان خود در کشور فرانسه است.

 

خدمات تجاری با ایرانیان مقیم فرانسه

خدمات تجاری با ایرانیان مقیم ایتالیا

ارائه خدمات تجاری با ایرانیان مقیم ایتالیا، شرکت بین المللی الفبای ویرا (بنام مرکز تجارت بین المللی الفبا) امور تجاری ایرانیان خارج از کشور را به صورت تخصصی و با بهره مندی از کادر مجرب و تراز اول کشور با آگاهی از مفاهیم پایه بازرگانی در امر تجارت و داد و ستد در سطح بین المللی انجام میدهد و آماده ارائه خدمات به هموطنان خود در کشور ایتالیا است.

 

خدمات تجاری با ایرانیان مقیم ایتالیا

 

خدمات تجاری با ایرانیان مقیم کره جنوبی

ارائه خدمات تجاری با ایرانیان مقیم کره جنوبی، شرکت بین المللی الفبای ویرا (بنام مرکز تجارت بین المللی الفبا) امور تجاری ایرانیان خارج از کشور را به صورت تخصصی و با بهره مندی از کادر مجرب و تراز اول کشور با آگاهی از مفاهیم پایه بازرگانی در امر تجارت و داد و ستد در سطح بین المللی انجام میدهد و آماده ارائه خدمات به هموطنان خود در کشور کره جنوبی است.

 

خدمات تجاری با ایرانیان مقیم کره جنوبی

 

خدمات تجاری با ایرانیان مقیم اندونزی

ارائه خدمات تجاری با ایرانیان مقیم اندونزی، شرکت بین المللی الفبای ویرا (بنام مرکز تجارت بین المللی الفبا) امور تجاری ایرانیان خارج از کشور را به صورت تخصصی و با بهره مندی از کادر مجرب و تراز اول کشور با آگاهی از مفاهیم پایه بازرگانی در امر تجارت و داد و ستد در سطح بین المللی انجام میدهد و آماده ارائه خدمات به هموطنان خود در کشور اندونزی است.

 

خدمات تجاری با ایرانیان مقیم اندونزی

 


دعوت به همکاری در زمینه های خدماتی و تجاری از ایرانیان مقیم خارج در ایران

 

شرکت بین المللی الفبای ویرا (بنام مرکز تجارت بین المللی الفبا) در زمینه های خدماتی و تجاری از ایرانیان و هموطنان مقیم در کشورهای خارجی دعوت به همکاری مینمایند.

در صورت تمایل مشخصات خود را در بخش نظرات ثبت نمایید، کارشناسان ما با شما ارتباط برقرار میکنند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
مشاوره رایگان
مشاوره تلفنی و تلگرام و واتساپی و..