menusearch
almiki.ir

مشاوره حقوقی به اتباع خارجی در ایران (با مترجم)

جستجو
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۴:۱۱
تهاتر امالک داخل ایران با امالک در خارج ایران خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم خارجخدمات و مشاوره حقوقی به ایرانیان مقیم کاناداinfo@almiki.ir , alintran3@gmail.com22054611 - 26207185واتساپ – تلگرام – ایمو .. 09120367194آدرس ما : تهران – پارک ملت خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم امارات متحده عربی خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم کشورهای حوزه خلیج فارسخدمات حقوقی به خارجیان مقیم ایران خدمات حقوقی به ایرانیان و تجار مقیم چینخدمات و مشاوره به اتباع افغانستانی در ایران و خارج خدمات حقوقی به ایرانیان و تجار مقیم ترکیه خدمات حقوقی به ایرانیان و تجار کشورهای آسیای میانه ما دفتر حقوقی در تهران برای همه ایرانیان مقیم خارج و تجار ایرانی هستیم گروه مخصوص مشاوره و خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم جمهوری آذربایجانمرکز ترجمه الفبا aleifba.ir دعوت از شرکتهای حقوقی، وکلا، مشاورین حقوقی از سراسر کشور(از همه استانها)دعوت به دورکاری در زمینه های مختلف دعوت از شرکتهای حقوقی، وکلا، مشاورین حقوقی ایرانیان مقیم خارج (از همه کشورها) مشاوره حقوقی در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، .. مرکز مشاوره حقوقی برای ایرانیان مقیم انگلیس ( شامل کشورهای بریتانیای کبیر)
۱۴۰۱/۹/۲۰ یکشنبه
(0)
(0)
مشاوره حقوقی به اتباع خارجی در ایران (با مترجم)
 مشاوره حقوقی به اتباع خارجی در ایران (با مترجم)

صرافی های بین المللی ارز دیجیتال

صرافی های ارز دیجیتال یا اکسچنج (Exchange) یک بستر مجازی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند که به صورت یک سایت یا اپلیکیشن موبایلی می‌باشند. این صرافی ها این امکان را به افراد می‌دهند تا به معامله ارزهای دیجیتال خود بپردازند و یا ارزهای دیجیتال خود را به سایر ارزهای دیجیتال و یا ارزهای فیات تبدیل کنند.

 

صرافی ارزهای دیجیتال بستری هستند که در آن می‌توان به خرید و فروش ارزهای دیجیتال یا معامله دو ارز دیجیتال باهم پرداخت، مهم‌ترین اصلی که در معامله‌ی ارزهای دیجیتال وجود دارد، امنیت و سرعت است.

 

 

ارز و رمز ارز ( داخلی و بین المللی)

Foreign currency and crypto currency (domestic and international

 

همکاری با صرافی ارز دیجیتال بین المللی

شرکت بین المللی الفبای ویرا با همکاری با صرافی رمز ارز داخلی و بین المللی گام بزرگی را به سمت دنیای رمز ارز ها برداشته است، این شرکت در راستای اینکه بتواند دسترسی مستقیم کاربران حقوقی پلتفرم مدیریت سرمایه گذاری را به رمز ارز فراهم کند با کادر مجرب با بهترین صرافی های ارز دیجیتال بین المللی به فعالیت خود ادامه میدهد.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
مشاوره رایگان
مشاوره تلفنی و تلگرام و واتساپی و..