menusearch
almiki.ir

مرکز مشاوره حقوقی انلاین، شبکه های اجتماعی به ایرانیان مقیم تریکه

جستجو
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۵:۳۵
تهاتر امالک داخل ایران با امالک در خارج ایران خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم خارجخدمات و مشاوره حقوقی به ایرانیان مقیم کاناداinfo@almiki.ir , alintran3@gmail.com22054611 - 26207185واتساپ – تلگرام – ایمو .. 09120367194آدرس ما : تهران – پارک ملت خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم امارات متحده عربی خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم کشورهای حوزه خلیج فارسخدمات حقوقی به خارجیان مقیم ایران خدمات حقوقی به ایرانیان و تجار مقیم چینخدمات و مشاوره به اتباع افغانستانی در ایران و خارج خدمات حقوقی به ایرانیان و تجار مقیم ترکیه خدمات حقوقی به ایرانیان و تجار کشورهای آسیای میانه ما دفتر حقوقی در تهران برای همه ایرانیان مقیم خارج و تجار ایرانی هستیم گروه مخصوص مشاوره و خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم جمهوری آذربایجانمرکز ترجمه الفبا aleifba.ir دعوت از شرکتهای حقوقی، وکلا، مشاورین حقوقی از سراسر کشور(از همه استانها)دعوت به دورکاری در زمینه های مختلف دعوت از شرکتهای حقوقی، وکلا، مشاورین حقوقی ایرانیان مقیم خارج (از همه کشورها) مشاوره حقوقی در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، .. مرکز مشاوره حقوقی برای ایرانیان مقیم انگلیس ( شامل کشورهای بریتانیای کبیر)
۱۴۰۱/۹/۲۲ سه شنبه
(0)
(0)
مرکز مشاوره حقوقی انلاین، شبکه های اجتماعی به ایرانیان مقیم تریکه
 مرکز مشاوره حقوقی انلاین، شبکه های اجتماعی به ایرانیان مقیم تریکه

نقش IT در تجارت جهانی

دنیای کار و تجارت همیشه در حال تغییر و رشد و به دنبال روش های جدید برای ارتقای کیفیت خود، بالا بردن کارایی و دست یافتن به سود بیشتر است. بیزنس‌های مختلف برای موفقیت در این زمینه همیشه به دنبال راه‌هایی برای نظم دادن به اطلاعات و ارتباط با مشتریان احتمالی و شراکت با بیزنس‌های دیگر است. سیستم‌های IT یا فناوری اطلاعات به بیزنس‌ها برای این منظور کمک می‌کند.

آی تی پیشرفته برای مقاصد تجارت جهانی و ایجاد شبکه واحدی تجاری جهانی

 

چرا فناوری در تجارت بسیار مهم است ؟

در چند سال گذشته روش های کسب و کار تغییر زیادی داشته است. فناوری های جدید به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا بازار هدف خود را بهتر درک کنند و کارایی خود را افزایش دهند. امروزه کسب و کارهای کوچک قادر به رقابت با غول های بازار هستند و این امر با ظهور اینترنت امکان پذیر شده است.

شرکت ها در سطح جهان به شدت روی فناوری سرمایه گذاری می‌کنند. نمونه های بی پایانی از استفاده از فناوری در تجارت مانند رسانه های اجتماعی وجود دارد.

طبق گزارش اتاق بازرگانی ایالات متحده، 84 درصد از مشاغل کوچک حداقل از یک پلت فرم دیجیتال برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با مخاطبان خود استفاده می‌کنند. حدود 80 درصد محصولات و خدمات را در شبکه های اجتماعی تبلیغ می‌کنند. علاوه بر این، 62 درصد از شرکت های کوچک می‌گویند که داشتن مهارت های دیجیتال و رسانه ای قوی یک عامل کلیدی در فرآیند استخدام است.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
مشاوره رایگان
مشاوره تلفنی و تلگرام و واتساپی و..