menusearch
almiki.ir

آی تی پیشرفته برای مقاصد تجارت جهانی و ایجاد شبکه واحدی تجاری جهانی

جستجو
دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ | ۹:۸:۳۶
تهاتر امالک داخل ایران با امالک در خارج ایرانخدمات تجاری به ایرانیان مقیم خارجخدمات و مشاوره حقوقی به ایرانیان مقیم خارجinfo@almiki.ir , alintran3@gmail.com22054611 - 26207185واتساپ – تلگرام – ایمو .. 09120367194آدرس ما : تهران – پارک ملت حکومت واحد جهانی، پروژه تحقیقاتی بین المللی از خرداد 1403مشاور بازرگانی، گمرگی، ترخیص، صادرات، واردات، حمل و نقل خدمات به خارجیان مقیم ایراندعوت به همکاری از ایرانیان مقیم خارج (کشورهای مختلف)خدمات و مشاوره به اتباع افغانستانی در ایران و خارجمشاوره سرمایه گذاری در جمهوری آذربایجانخدمات ویژه مختلف تجاری به کشورهای همسایه ایرانما می‌توانیم دفتر کار شما و همکار شما در تهران باشیم.گروه مخصوص مشاوره و خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم جمهوری آذربایجانمرکز ترجمه الفبا aleifba.irدعوت به همکاری از استانهای مختلف کشوردعوت به دورکاری در زمینه های مختلفدعوت از شرکتها وموسسات مهاجرت برای همکاریدعوت از همکاری از موسسات اعزام دانشجو دعوت به همکاری از صاحبان شرکتهای ایرانی مقیم خارج برای همکاری در ایران
۱۴۰۱/۹/۲۲ سه شنبه
(0)
(0)
آی تی پیشرفته برای مقاصد تجارت جهانی و ایجاد شبکه واحدی تجاری جهانی
آی تی پیشرفته برای مقاصد تجارت جهانی و ایجاد شبکه واحدی تجاری جهانی

نقش IT در تجارت جهانی

دنیای کار و تجارت همیشه در حال تغییر و رشد و به دنبال روش های جدید برای ارتقای کیفیت خود، بالا بردن کارایی و دست یافتن به سود بیشتر است. بیزنس‌های مختلف برای موفقیت در این زمینه همیشه به دنبال راه‌هایی برای نظم دادن به اطلاعات و ارتباط با مشتریان احتمالی و شراکت با بیزنس‌های دیگر است. سیستم‌های IT یا فناوری اطلاعات به بیزنس‌ها برای این منظور کمک می‌کند.

آی تی پیشرفته برای مقاصد تجارت جهانی و ایجاد شبکه واحدی تجاری جهانی

 

چرا فناوری در تجارت بسیار مهم است ؟

در چند سال گذشته روش های کسب و کار تغییر زیادی داشته است. فناوری های جدید به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا بازار هدف خود را بهتر درک کنند و کارایی خود را افزایش دهند. امروزه کسب و کارهای کوچک قادر به رقابت با غول های بازار هستند و این امر با ظهور اینترنت امکان پذیر شده است.

شرکت ها در سطح جهان به شدت روی فناوری سرمایه گذاری می‌کنند. نمونه های بی پایانی از استفاده از فناوری در تجارت مانند رسانه های اجتماعی وجود دارد.

طبق گزارش اتاق بازرگانی ایالات متحده، 84 درصد از مشاغل کوچک حداقل از یک پلت فرم دیجیتال برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با مخاطبان خود استفاده می‌کنند. حدود 80 درصد محصولات و خدمات را در شبکه های اجتماعی تبلیغ می‌کنند. علاوه بر این، 62 درصد از شرکت های کوچک می‌گویند که داشتن مهارت های دیجیتال و رسانه ای قوی یک عامل کلیدی در فرآیند استخدام است.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر