دنیای کار و تجارت همیشه در حال تغییر و رشد و به دنبال روش های جدید برای ارتقای کیفیت خود، بالا بردن کارایی و دست یافتن به سود بیشتر است. بیزنسهای مختلف برای موفقیت در این زمینه همیشه به دنبال راههایی برای نظم دادن به اطلاعات و ارتباط با مشتریان احتمالی و شراکت با بیزنسهای دیگر است. سیستمهای IT یا فناوری اطلاعات به بیزنسها برای این منظور کمک میکند.
آی تی پیشرفته برای مقاصد تجارت جهانی و ایجاد شبکه واحدی تجاری جهانی
در چند سال گذشته روش های کسب و کار تغییر زیادی داشته است. فناوری های جدید به کسب و کارها این امکان را میدهد تا بازار هدف خود را بهتر درک کنند و کارایی خود را افزایش دهند. امروزه کسب و کارهای کوچک قادر به رقابت با غول های بازار هستند و این امر با ظهور اینترنت امکان پذیر شده است.
شرکت ها در سطح جهان به شدت روی فناوری سرمایه گذاری میکنند. نمونه های بی پایانی از استفاده از فناوری در تجارت مانند رسانه های اجتماعی وجود دارد.
طبق گزارش اتاق بازرگانی ایالات متحده، 84 درصد از مشاغل کوچک حداقل از یک پلت فرم دیجیتال برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با مخاطبان خود استفاده میکنند. حدود 80 درصد محصولات و خدمات را در شبکه های اجتماعی تبلیغ میکنند. علاوه بر این، 62 درصد از شرکت های کوچک میگویند که داشتن مهارت های دیجیتال و رسانه ای قوی یک عامل کلیدی در فرآیند استخدام است.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |
مرکز تهیه و تدوین منشور حکومت واحد جهانی و تاسیس حزب جهانی الف برای مقاصد سیاسی اجتماعی فرهنگی بین المللی و جهان
شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 - پنجشنبه 9 الی 13
تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت،برج ملت، طبقه همکف 34
تلفن 22054611
موبایل/واتساپ/تلگرام09120356248
info@almiki.ir